مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 06:052021-06-22سياسي

کمک 100 میلیارد تومانی مردم اصفهان برای امور خیریه


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت: مردم استان اصفهان در سال گذشته بیش از 100میلیارد تومان برای امور خیریه در زمینه های عمران بقاع، بهداشت و درمان و کاهش آسیب های اجتماعی هزینه شد.

- ، حجت الاسلام محمد حسین بلک صبح سه شنبه در آیین افتتاح رواق امام سجاد امامزاده سید محمد (ع) ضمن تبریک میلاد باسعادت امام رضا (ع) با بیان اینکه امامزادگان مایه مباهات و برکت در کشور هستند، اظهار داشت: دوستی با اهل بیت (ع) مودتی است که انسان را در مسیر اسلام و قرآن رشد می دهد و این رمز اصالت و ماندگاری است.

وی با تاکید بر اینکه نگاه سطحی به فعالیت عمرانی در امامزادگان اشتباه است، افزود: امامزادگان پایه های استحکام و وحدت در کشور هستند، مودت به اهل بیت اسلام را زنده و پویا می کند و از این رو خیران نه به اجبار بلکه با عشق به امامزادگان و امور خیریه کمک می کنند.

عزت امامزادگان در واقع تکریم قرآن و ائمه است مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با تاکید بر اینکه عزت امامزادگان در واقع تکریم قرآن و ائمه است، ابراز داشت: در این زمینه مردم استان اصفهان به ویژه مردم خمینی شهر زبانزد هستند و همواره در همه عرصه ها همراه نظام و مسئولان بوده اند که این امر جای قدردانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 100 میلیارد تومانی مردم اصفهان برای امور خیریه

کمک 100 میلیارد تومانی مردم اصفهان برای امور خیریه