مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 06:002021-06-22پزشكي

یاران عشق به دنبال دست هایی برای فشردن


نیکوکاران بنیاد غیردولتی یاران عشق با هدف تجهیز خانه های بهداشت در مناطق محروم و افراد کمتر برخوردار ایران وارد میدان شده اند و به دنبال دست هایی هستند که دست آنان را به یاری بفشارند.

- ایسنا/فارس نیکوکاران بنیاد غیردولتی "یاران عشق" با هدف تجهیز خانه های بهداشت در مناطق محروم و افراد کمتر برخوردار ایران وارد میدان شده اند و به دنبال دست هایی هستند که دست آنان را به یاری بفشارند.

نیکوکاران بنیاد غیردولتی یاران عشق که در گام اول هدف را تامین اندام های مصنوعی برای کودکان معلولی بود که توانایی مالی تامین این اقلام را ندارند، حالا و در گام دوم هدفشان تجهیز خانه های بهداشت در استان سیستان و بلوچستان تعیین شده است.

این بنیاد در جشن 5 هزار تومانی خردادماه امسال موفق شد 732 میلیون و 733 هزار تومان کمک های خُرد خیران و نیکوکاران را طی 5 روز جمع آوری کرده و برای تهیه اندام مصنوعی کودکان و نوجوانان نیازمند صرف کند.

جشن 5 هزار تومانی تیرماه این بیناد نیز از امروز، اول تیرماه 1400، آغاز شده است و مانند مرحله قبل، برای 5 روز ادامه خواهد داشت.

این بار اما آنها به تجهیز خانه های بهداشت استانی می اندیشند که توانمند شدنشان منجر به ارتقاء کارآمدی در ارائه خدمات به شهروندان کمتر برخوردار مناطق روستایی استان سیستان و بلوچستان منجر خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاران عشق به دنبال دست هایی برای فشردن

یاران عشق به دنبال دست هایی برای فشردن