مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 06:002021-06-22سياسي

معرفی و رونق جاذبه های گردشگری مذهبی فارس نیازمند توجه ویژه است


معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینکه دهه کرامت فرصت مناسبی است که این عنوان را در سطح ملی و فرا ملی مطرح و از تمام ظرفیت های مختلف استان در حوزه گردشگری مذهبی استفاده کنیم، - ایسنا/فارس معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینکه دهه کرامت فرصت مناسبی است که این عنوان را در سطح ملی و فرا ملی مطرح و از تمام ظرفیت های مختلف استان در حوزه گردشگری مذهبی استفاده کنیم، بر لزوم معرفی بیشتر و رونق دهی به جاذبه های مذهبی استان تاکید کرد.

حجت الاسلام رحیم صفری گرایی سه شنبه یکم تیرماه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) بیان کرد: بالغ بر 10 سال است در تقویم کشور ایام دهه کرامت را داریم و این ایام فرصت مناسبی برای معرفی سیره اهل بیت (ع) به مردم است.

او با تاکید بر اینکه در این ایام باید سیره اهل بیت (ع) در زندگی و رفتار با دیگران و .

در جامعه تشریح شود، افزود: این دهه فرصتی مناسب برای معرفت افزایی سیره اهل بیت (ع) میان جوانان است و شرح حجاب فاطمی حضرت معصومه (س)، امین ولایت بودن حضرت شاهچراغ (ع) را معرفی کنیم.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه فارس با یادآوری اینکه باید در برنامه های بزرگداشت امامزادگان، سیره عملی آنها را نیز معرفی شود، خاطرنشان کرد: بالغ بر 1408 امامزاده در داریم که باید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی و رونق جاذبه های گردشگری مذهبی فارس نیازمند توجه ویژه است

معرفی و رونق جاذبه های گردشگری مذهبی فارس نیازمند توجه ویژه است