مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 06:002021-06-22سياسي

جاده های نامناسب سد بهبود وضعیت نایین و خورو بیابانک است


نماینده مردم نایین و خور و بیابانک در مجلس گفت: همه مشکلات شهرستان ها به ویژه خور و بیابانک و نایین از نبود زیرساخت آب و برق و گاز و جاده های مناسب ناشی می شود.

- با اشاره به ظرفیت های پنهان و عدم وجود زیرساخت مناسب در شهرستان نایین و خور و بیابانک اظهار داشت: با توجه به اینکه این شهرستان ها یک سوم وسعت استان اصفهان را در بردارد و پهناورترین شهرستان های کشور هستند اما به بهبود زیرساخت های آنها توجه کافی نمی شود.

وی ادامه داد: همچنین با وجود چهارراه بودن آن و مسیر مواصلاتی که دارد متأسفانه جاده های نابسامانی دارد و جاده هایی که از کاشان به نایین و نایین به سمت یزد می رود و مهم تر از آن جاده اردستان به سمت نایین اوضاع وخیمی دارند.

کمبود پزشک متخصص در خور و بیابانک نماینده مردم نایین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در بخش بهداشت و درمان به ویژه در خور و بیابانک با کمبود متخصص مواجه هستیم و به دلیل بُعد مسافتی و جاده های نابسامانی که دارد متأسفانه مردم این شهرستان ها از متخصصان محروم هستند.

وی با بیان اینکه بی آبی علاوه بر شهر اصفهان شهرستان های همجوار را نیز درگیر کرده است، گفت: برخی از روستاها حتی یک روز هم شده که آب نداشته باشند و بحران جدی است و امیدواریم بتوانیم به آب پایدار برای این شهرستان ها نائل شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های نامناسب سد بهبود وضعیت نایین و خورو بیابانک است

جاده های نامناسب سد بهبود وضعیت نایین و خورو بیابانک است