مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 05:502021-06-22اقتصادي

جهاد برای قنوات سیل زده/ احیای 7 رشته قنات در 3 شهرستان خراسان جنوبی


رییس بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: با توجه به مراجعات زیاد مردمی در خصوص کمک به رفع مشکل قنوات و از طرفی تأمین نشدن اعتبارات از مدیریت بحران و جهاد کشاورزی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی هنری صبح امروز در جمع خبرنگاران، با تبریک دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع)، اظهار داشت: با توجه به سیل اردیبهشت ماه سال جاری که در سه شهرستان استان رخ داد و خسارات زیادی به بیش از 30 رشته قنات وارد کرد، مشکلات فراوانی را برای روستاییان در زمینه آب کشاورزی و آب آشامیدنی ایجاد کرد.

وی بیان داشت: با توجه به مراجعات زیاد مردمی در خصوص کمک به رفع مشکل قنوات و از طرفی تأمین نشدن اعتبارات از مدیریت بحران و جهاد کشاورزی، سازمان بسیج سازندگی استان با هماهنگی مجموعه جهاد کشاورزی در فاز اول کار اجرایی 7 رشته قنات در 3 شهرستان بیرجند، خوسف و سربیشه را آغاز کرد.

رییس بسیج سازندگی خراسان جنوبی اعتبار برآورد شده و مورد نیاز برای این 7 پروژه را حدود 15 میلیارد ریال ذکر و مطرح کرد: قرار است پس از تأمین اعتبار این پروژه ها در اختیار بسیج سازندگی استان قرار گیرد.

هنری با تأکید بر اینکه به دلیل کمبود آب و مشکلات ناشی از آن عملیات اجرایی این پروژه ها زودتر انجام خواهد شد، افزود: با تلاش شبانه روزی جهادگران استان، قنات روستای حویگان خوسف ظرف کمتر از 11 روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد برای قنوات سیل زده/ احیای 7 رشته قنات در 3 شهرستان خراسان جنوبی

جهاد برای قنوات سیل زده/ احیای 7 رشته قنات در 3 شهرستان خراسان جنوبی