مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 05:402021-06-22اقتصادي

13 قاتل در مازندران بخشیده شدند/پرونده شهردار ساری روی میزدادگاه


رییس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه رهایی از قصاص چوبه دار با صلح و سازش در استان رشد 124 درصدی داشته است، گفت: امسال 13 محکوم به قصاص از چوبه دار رهایی یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدصادق اکبری صبح سه شنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه میانگین زمان رسیدگی به پرونده ها در سال گذشته نسبت 98 حدود 33 درصد کاهش داشته است، افزود: باکاهش زمان رسیدگی در محاکم مختلف استان هستیم.

وی افزود: با استفاده از همه ظرفیت ها، سیاست بر این است که نظام صلح و سازش افزایش یابد و متأسفانه مازندران در این بخش جایگاه خوبی ندارد اما در سال گذشته درصد صلح و سازش نسبت به سال 98 حدود 50 درصد افزایش یافته است.

وی باعنوان اینکه امسال به صلح و سازش توجه ویژه ای خواهد شد، افزود: در تلاش هستیم تا میزان صلح وسازش را در سال جاری گسترش دهیم.

حجت الاسلام صادق اکبری یادآور شد: در سال 98 حدود 10 محکوم به قصاص با صلح و سازش از چوبه دار رهایی یافتند و این تعداد در سال گذشته به بیش از 38 مورد رسیده بود که رشد 124 درصدی داشته است.

رییس کل دادگستری مازندران افزود: در سه ماهه اول سال جاری 13 محکوم به قصاص با صلح و سازش از چوبه دار رهایی یافتند.

وی با اشاره به شعبات با موجودی غیرمتعارف در استان در سال 97 زیاد بود، افزود: در سال 97 حدود 50 شعبه نامتعارف داشتیم و اکنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 قاتل در مازندران بخشیده شدند/پرونده شهردار ساری روی میزدادگاه

13 قاتل در مازندران بخشیده شدند/پرونده شهردار ساری روی میزدادگاه