مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 05:102021-06-22اقتصادي

صدور حکم واحد متخلف تولید رب گوجه/پرکردن خلاء های قانون با نظارت و پیگیری


مدیرکل استاندارد استان فارس، گفت: با پیگیری های انجام شده از سوی این اداره کل، حکم واحد متخلف تولید کننده رب گوجه در فارس صادر و اجرا شد.

- ایسنا/فارس مدیرکل استاندارد استان فارس، گفت: با پیگیری های انجام شده از سوی این اداره کل، حکم واحد متخلف تولید کننده رب گوجه در فارس صادر و اجرا شد.

مرتضی رهنما در گفت و گو با ایسنا، گفت: کمتر از سه ماه قبل، کارشناسان اداره کل استاندارد با تخلفی در سطح یکی از واحدهای تولید رب گوجه در فارس مواجه شدند که پرونده ای در این ارتباط تشکیل و در نهایت به صدور حکم برای تولیدکننده متخلف شامل معدومسازی تولیدات فاسد و جریمه 50 میلیون ریالی، منتهی شد.

رهنما با بیان اینکه هفته گذشته یک تن رب گوجه غیربهداشتی واحد متخلف، معدوم شد، گفت: یکی از پتانسیل های مهم استان فارس در زمینه موادغذایی، تولید رب گوجه به شکل مواد اولیه برای بسته بندی است.

او ادامه داد: نگهداری رب تولید شده، تا زمان بسته بندی، بسیار مهم بوده و باید حتما این محصول در ظروف مخصوص نفوذناپذیر و در سردخانه ای با درجه حرارت بالاتر از صفر، نگهداری شود.

رهنما خاطرنشان کرد: در بازرسی کارشناسان از واحدهای تولیدی، یکی از واحدها رب گوجه تولید شده برای بسته بندی را در ظروف و محیط نامناسب، یعنی محیط باز، نگهداری می کرد که این روش، کاملا غیراستاندارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور حکم واحد متخلف تولید رب گوجه/پرکردن خلاء های قانون با نظارت و پیگیری

صدور حکم واحد متخلف تولید رب گوجه/پرکردن خلاء های قانون با نظارت و پیگیری