مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 04:352021-06-22حوادث

اجرای 12 مرحله طرح «امنیت محله» در گیلان/ 127 محله شناسایی شد


رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به شناسایی 127 محله دارای مشکل در استان، گفت: 12 مرحله طرح «امنیت محله» در این مناطق اجرایی شده است.

- ، سرهنگ محمد حجتی صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه برقراری امنیت محله محور از اقدامات مهم پلیس پیشگیری است، اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال 12 طرح امنیت محله در گیلان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه این طرح ها در 127 محله شناسایی شده در استان گیلان اجرایی شده است، افزود: در راستای اجرای این طرح بسیاری از سه هزار نفر از سارقان، بیش از شش هزار فروشند مواد مخدر، 700 نفر از هنجارشکنان و افرادی که برای مردم ایجاد مزاحمت می کردند و 190 نفر از اتباع غیر مجاز شناسایی و دستگیر شدند.

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی گیلان ادامه داد: در همین مدت سه هزار و 730 فقره انواع سرقت، بیش از 330 کیلوگرم انواع مواد مخدر و حدود 94 هزار عدد انواع کالای های ممنوعه و قاچاق هم کشف و ضبط شد.

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی گیلان گفت: این افراد برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ حجتی همچنین افزود: در سه ماهه نخست امسال، 270 کلاس آموزشی در سطح مساجد، مدارس، مجتمع های تجاری، مسکونی و اصناف سراسر استان از سوی رده های پلیس پیشگیری برگزار و در همین راستا بیش از هزار و 500 بست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 12 مرحله طرح «امنیت محله» در گیلان/ 127 محله شناسایی شد

اجرای 12 مرحله طرح «امنیت محله» در گیلان/ 127 محله شناسایی شد