مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 04:302021-06-22دانش

امروز آخرین مهلت ثبت نام اسکان در خوابگاه های شهید بهشتی


ثبت نام در خوابگاه های دانشجویی در تابستان جاری برای دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی تا آخر وقت امروز سه شنبه اول تیر ماه تمدید شد.

- ثبت نام در خوابگاه های دانشجویی در تابستان جاری برای دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی تا آخر وقت امروز سه شنبه اول تیر ماه تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد؛ با توجه بـه محدودیت ایجاد شده ناشی از شیوع کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایـت فاصـله گـذاری اجتمـاعی و انجام پاره ای تعمیرات ضروری برخی از خوابگاه ها، دانشجویان روزانه غیربومی تحصیلات تکمیلی ورودی ماقبل 99 که برای تکمیل فعالیت های تحقیقاتی، پژوهشی نیاز به حضور در دانشگاه و خوابگاه در ایام تابستان1400را دارند باید مطابق با شرایط و فرآیند تا امروز سه شنبه اول تیر ماه 1400 نسبت به ارائه درخواست خود از طریق پیشخوان خدمت سیستم جامع گلستان اقدام کنند تا در خصوص اسکان آنها برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.

دانشجویان مقطع دکتری ورودی ماقبل 99 که آزمون جامع آموزشی دارند یا آزمون جامع خود را با موفقیت گذرانده باشند می توانند برای دریافت خوابگاه اقدام کنند.

همچنین دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ورودی ماقبل 99 دارای پروپوزال مصوب باید درخواست خود را از طریق پیشخوان در سیستم جامع گلستان وارد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز آخرین مهلت ثبت نام اسکان در خوابگاه های شهید بهشتی

امروز آخرین مهلت ثبت نام اسکان در خوابگاه های شهید بهشتی