مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 04:252021-06-22سياسي

طاهری: مردم در انتخابات ریاست جمهوری به نماد مکتب «حاج قاسم سلیمانی» رای دادند


مدیر مدرسه حوزه علیمه امام صادق(ع) گرگان گفت: مردم در انتخابات ریاست جمهوری با نصب عین قرار دادن سردار دل ها به نماد مکتب حاج قاسم رای دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت الاسلام محسن طاهری شامگاه دوشنبه در مراسم جشن شکرانه وحدت در محوطه برج قابوس گنبدکاووس اظهار کرد: مردم در انتخابات 28 خرداد با یک همدلی و اتحاد و حضور حداکثری پای صندوق رای حاضر شده و از هم مهمتر به کاندید منتخب رای دادند.

وی تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیانگر نزدیک شدن دل ها و اتحاد بیشتر اقوام و مذاهب مختلف در کشور و استان گلستان بود.

* رییس جمهور منتخب مردم رییس جمهور همه مردمی که به وی رای داده و یا ندادند است مدیر مدرسه حوزه علیمه امام صادق (ع) گرگان با بیان اینکه رییس جمهور منتخب مردم رییس جمهور همه مردمی که به وی رای داده و یا ندادند است، گفت: رییس جمهور منتخب رییس جمهور همه سلایق و اقوام گوناگون  و چه افرادی که به وی رای دادند و یا رای ندادند و حتی به دلائلی پای صندوق رای حاضر نشدند است.

وی با اشاره به حضور 50 درصد واجدین شرایط در پای صندوق های رای بیان کرد: با وجود شیوع بیماری و دولت جدید خواهند بود امام جمعه اهل سنت نگین شهر در این مراسم اظهار کرد: مردم اهل سنت در زمان جنگ تحمیلی در کنار برادران اهل تشیع از مرزهای کشورمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طاهری: مردم در انتخابات ریاست جمهوری به نماد مکتب «حاج قاسم سلیمانی» رای دادند

طاهری: مردم در انتخابات ریاست جمهوری به نماد مکتب «حاج قاسم سلیمانی» رای دادند