مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 04:252021-06-22سياسي

به کارگیری فارغ التحصیلان دانشگاهی در قالب امریه سربازی در آبفای همدان


معاون منابع انسانی وتحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان همدان از به کارگیری فارغ التحصیلان دانشگاهی در قالب طرح امریه سربازی در شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون منابع انسانی وتحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان همدان از به کارگیری فارغ التحصیلان دانشگاهی در قالب طرح امریه سربازی در شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر داد.

محمد صادقی مهر گفت: باتوجه به ظرفیت ایجادشده در اصل 147 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و همچنین به منظور تحقق و عملیاتی کردن برنامه های پیشنهادی وزیر نیرو در راستای برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، وزارت نیرو نسبت به جذب و به کارگیری مشمولین وظیفه به صورت امریه سربازی اقدام می کند.

وی افزود: با توجه به دستورالعمل های اجرایی ابلاغ شده توسط وزارت نیرو وشرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، اجرای طرح امریه سربازی در شرکت آب وفاضلاب موجب بهره گیری از توانمندی های علمی و تخصصی فارغ التحصیلان دانشگاهی و همچنین ارتقاء شاخص های شرکت و نیز صرفه جویی در اعتبارات و هزینه ها می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، صادقی مهر خاطرنشان کرد: مشمولین وظیفه متقاضی گذراندن طرح امریه سربازی در وزارت نیرو که فارغ التحصیل مقاطع کارشناسی ارشد و دکتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کارگیری فارغ التحصیلان دانشگاهی در قالب امریه سربازی در آبفای همدان

به کارگیری فارغ التحصیلان دانشگاهی در قالب امریه سربازی در آبفای همدان