مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 04:252021-06-22سياسي

950نفر از متخصصان ایرانی خارج ازکشور به شرکت های دانش بنیان و خلاق پیوستند


950 نفر از متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور به شرکت های دانش بنیان و خلاق پیوستند تا توان علمی خود را به نیازهای داخلی کشور پیوند زنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اشتغال 950 نفر از متخصصان ایرانی خارج از کشور در شرکت های دانش بنیان و خلاق داخلی نتیجه اجرای برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور (connect.

isti.

ir  ) است.

ظرفیت هایی که به امید کسب موفقیت های بیشتر مهاجرت کردند و امروز با ارائه تسهیلات و مزایای این برنامه به بازگشت ترغیب شدند و به ایران آمدند.

برنامه ای که بر اساس گزارش آخرین گزارش علم یونسکو 2021 درباره بررسی وضعیت علم، فناوری و نوآوری در ایران که خرداد ماه 1400 توسط سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو) منتشر شده به عنوان یکی از نمادهای رشد شاخص های زیست بوم فناوری و نوآوری معرفی شده است.

برنامه ای که اشتغال تعداد زیادی از ایرانیان مقیم خارج از کشور در استارتاپ ها و تاسیس شرکت های دانش بنیان و خلاق را در پی داشته است.

بر اساس آخرین آمارهای ارائه شده با اجرای این برنامه تاکنون 950 نفر از متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور در شرکت های دانش بنیان و خلاق مشغول به کار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

950نفر از متخصصان ایرانی خارج ازکشور به شرکت های دانش بنیان و خلاق پیوستند

950نفر از متخصصان ایرانی خارج ازکشور به شرکت های دانش بنیان و خلاق پیوستند