مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 04:152021-06-22سياسي

فرزندان را متناسب با فرهنگ و تبلیغات دینی تربیت کنیم


نماینده ولی فقیه در مازندران اصل و اساس دین را ولایت برشمرد و گفت: خانواده ها باید فرزندان را متناسب با فرهنگ و تبلیغات دینی تربیت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی صبح سه شنبه در نشست مدیران تبلیغات اسلامی مازندران وظیفه تبلیغ دینی را بسیار مهم دانست و افزود: سرباز تبلیغات اسلامی و نوکری مبلغان دین امری مهم است و تکریم مراجعه کنندگان باید برجسته تر باشد.

وی با عنوان اینکه عزت اجتماعی روحانیت محفوظ است، به امکانات و بودجه های محدود تبلیغات اسلامی اشاره کرد و خواستار رفع این مسائل و مشکلات شد.

وی بااظهار اینکه باید قدر انقلاب و نعمت ها را بدانیم، انتخاب آیت الله رییسی را به عنوان منتخب مردم گرامی داشت و گفت: با انتخاب آیت الله رییسی، گردونه ریاست جمهوری روی ریل اصلی خودش قرار گرفته است.

آیت الله لایینی با عنوان اینکه اصل و اساس دین ولایت به شمار می رود، افزود: عبادت و مناسک اگر در راستای ولایت باشد، دارای ارزش است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه انقلاب اسلامی تعامل بین حاملان و حامیان ولایت است، افزود: اگر مدیریت مقام معظم رهبری نبود، دولت های ناسازگار داخلی بدتر از آمریکا عمل می کردند و هوش و ذکاوت حامل ولایت توانست دولت های داخلی را مدیریت کند و در عرصه های ملی و بین المللی بدرخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندان را متناسب با فرهنگ و تبلیغات دینی تربیت کنیم

فرزندان را متناسب با فرهنگ و تبلیغات دینی تربیت کنیم