مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 04:102021-06-22سياسي

مشکلات مناطق حاشیه نشین را حل خواهیم کرد/ شهر ایلام نیازمند نشاط اجتماعی است


منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر ایلام گفت: با همکاری دیگر اعضا شورا برای رفع مشکلات مناطق حاشیه نشین شهر ایلام تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت.

- ایسنا/ایلام منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر ایلام گفت: با همکاری دیگر اعضا شورا برای رفع مشکلات مناطق حاشیه نشین شهر ایلام تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت.

سعید انوری پور با حضور در ایسنا، اظهار کرد: مشارکت بالای مردم استان با وجود دلخوری ها و مشکلات اقتصادی قابل تقدیر است و وظیفه منتخبان را بیش از پیش مهم می کند.

وی گفت: فرزند ایل هستم اما هیچگاه نه در مرحله انتخابات و نه در بعد از آن نگاه ایلی نداشته ام از همه مردم ایلات و طوایف استان که این رسالت را بر دوش من گذاشته اند قدردانی می کنم.

منتخب مردم ایلام در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی ادامه داد: باید فارغ از مسائل سیاسی دست در دست هم برای رفع مشکلات کار کنیم.

وی با بیان اینکه مردم مناطق حاشیه ای شهر ایلام در این انتخابات شرکت فعال داشته اند و با همکاری دیگر اعضا برای رفع مشکلات آنان تلاش خواهیم کرد، گفت: روح شهرمان مریض است و فقدان نشاط در آن کاملا نمایان است که برای رفع این مشکلات باید مجدانه وارد عمل شویم.

انوری پور تاکید کرد: در این مسیر نیازمند کمک متخصصان ودانشگاهیان و خرد جمعی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مناطق حاشیه نشین را حل خواهیم کرد/ شهر ایلام نیازمند نشاط اجتماعی است

مشکلات مناطق حاشیه نشین را حل خواهیم کرد/ شهر ایلام نیازمند نشاط اجتماعی است