مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 04:052021-06-22اقتصادي

درخواست اعمال معافیت جانبازان بازنشسته از پرداخت دو درصد هزینه درمان


وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی متن پیشنهادی مربوط به معافیت کامل جانبازان و ایثارگران بازنشسته از پرداخت دو درصدی حق بیمه را به هیات دولت ارائه کرده است.

- وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی متن پیشنهادی مربوط به معافیت کامل جانبازان و ایثارگران بازنشسته از پرداخت دو درصدی حق بیمه را به هیات دولت ارائه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت، بر اساس ماده (89) قانون تأمین اجتماعی، افرادی که به موجب قوانین سابق بیمه های اجتماعی یا به موجب این قانون بازنشسته و یا از کار افتاده شده یا می شوند و افراد بلافصل خانواده آنها، همچنین افرادی که مستمری بازماندگان دریافت می دارند، با پرداخت دو درصد از مستمری دریافتی از خدمات درمانی مندرج در این قانون توسط سازمان تأمین خدمات درمانی برخوردار خواهند شد.

از طرفی، مطابق ماده (13) اصلاحی قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، تأمین صد در صد هزینه بهداشتی- درمانی خانواده شاهد، جانبازان، آزادگان و افراد تحت تکفل آنان بر عهـده دولت قرار دارد.

ضمن اینکه، خدمات بهداشتی و بیمه درمانی مکمل آزادگان، جانبازان، ایثارگران شاغل و غیرشاغل، بازنشسته و افراد تحت تکفل آنها و والدین، همسران و فرزندان شهدا بر عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست اعمال معافیت جانبازان بازنشسته از پرداخت دو درصد هزینه درمان

درخواست اعمال معافیت جانبازان بازنشسته از پرداخت دو درصد هزینه درمان