مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 04:052021-06-22سياسي

رونمایی کتاب 10 جلدی آلبوم اسناد و کتاب آگهی ها در یزد


کتاب 10 جلدی آلبوم اسناد و کتاب اعلان ها و آگهی ها مشتمل بر سه هزار سند خطی گردآوری شده توسط «میرزا محمد کاظمینی» با حضور مشاور رییس جمهور و رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور در یزد رونمایی شد.

- ایسنا/یزد کتاب 10 جلدی آلبوم اسناد و کتاب اعلان ها و آگهی ها مشتمل بر سه هزار سند خطی گردآوری شده توسط میرزا محمد کاظمینی با حضور مشاور رییس جمهور و رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور در یزد رونمایی شد.

دکتر اشرف بروجردی در این مراسم که روز دوشنبه در محل مجموعه ریحانه الرسول یزد و دفتر تولیت موزه موقوفه میرزا محمد کاظمینی برگزار شد، با اشاره به این که استان یزد دارای سرمایه های مادی و معنوی بسیاری است، افزود: یکی از این سرمایه ها، وجود میرزا محمد کاظمینی است و ایشان، سرمایه گرانبهایی برای استان یزد و کشور هستند و به مردم استان یزد تبریک می گویم.

وی خاطرنشان کرد: گام اول شناسانده شدن ایشان به جامعه فرهیخته کشور است که بدانند مجموعه عظیمی توسط ایشان گردآوری شده و می تواند منبع بسیار غنی برای محققان و اساتید و دانشجویان کشور باشد.

اشرف بروجردی افزود: من به مردم این خطه به واسطه حضور و سرمایه ای مثل ایشان در استان یزد تبریک می گویم و امیدواریم قدر داشته هایمان را بیش از پیش بدانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی کتاب 10 جلدی آلبوم اسناد و کتاب آگهی ها در یزد

رونمایی کتاب 10 جلدی آلبوم اسناد و کتاب آگهی ها در یزد