مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 04:052021-06-22سياسي

دبیرکل اوپک به آیت الله رییسی تبریک گفت


سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان های بین المللی در وین از پیام تبریک دبیرکل اوپک به آیت الله رییسی رییس جمهور منتخب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان های بین المللی در وین، از ارسال پیام کتبی محمد سانوسی بارکیندو دبیرکل اوپک، به آیت الله رییسی در پی پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

در بخشی از این پیام آمده است: با انتخاب جنابعالی به عنوان رییس جمهور، مردم بزرگ ایران خدمات طولانی جنابعالی و تعهد شما به رفاه کشورتان را به رسمیت شناختند.

  بارکیندو همچنین با اشاره به جایگاه والای ایران در اوپک، احساسات عمیق خود نسبت به مردم بزرگ ایران را ابراز کرد و نوشت: مردم کشور شما در سراسر جهان به خاطر فرهنگ، میراث و سنت های غنی خود مورد احترام و تحسین هستند.

روز جمعه سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری با حضور پر شور مردم در سراسر کشور و همچنین در 133 کشور خارجی برگزار شد.

در این دور از انتخابات آیت الله سید ابراهیم رییسی با کسب 17 میلیون و 926 هزار و 345 رای به عنوان هشتمین رییس جمهور ایران انتخاب شد.

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه روز دوشنبه 31 خرداد ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران گفت: طی 48 ساعت گذشته بیش از 45 مقام ارشد کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل اوپک به آیت الله رییسی تبریک گفت

دبیرکل اوپک به آیت الله رییسی تبریک گفت