مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 04:002021-06-22سياسي

تشرف 1000 زائر پیاده امام رضا(ع) به مشهد در دهه کرامت


زائران پیاده امام رضا(ع) که به دلیل شیوع کرونا فرصت تشرف به مشهد و حرم مطهر رضوی را در دهه کرامت و دهه آخر صفر سال گذشته پیدا نکرده بودند، - ایسنا/خراسان رضوی زائران پیاده امام رضا(ع) که به دلیل شیوع کرونا فرصت تشرف به مشهد و حرم مطهر رضوی را در دهه کرامت و دهه آخر صفر سال گذشته پیدا نکرده بودند، پس از وقفه ای بیش از یک ساله در قالب کاروان های کوچک پیاده راهی مشهدالرضا شدند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار به زائران پیاده امام رضا(ع) در گفت وگو با ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: حدود یک هزار زائر پیاده در ایام دهه کرامت به مشهدالرضا مشرف شدند.

از این تعداد 480 زائر از مسیر نیشابور، حدود 100 زائر از مسیر فریمان و 150 زائر از مسیر جاده سرخس و مابقی آنان از جاده قوچان و جاده قدیم راهی مشهد شده اند.

همچنین از فریمان یک کاروان خانم به مشهد مشرف شدند.

حسین رضایی افزود: این زائران با تمهیداتی که مدیران کاروان ها تدارک دیده اند یک روز در مراکز اقامتی مشهد که توسط مرکز بهداشت و اداره کل میراث فرهنگی استان دارای مجوز هستند، اقامت دارند.

وی ادامه داد: همچنین در طول مسیر نیز اقامتگاه های ثابت با خدمات سرپایی و درمانی برای زائران پیاده امام هشتم(ع) در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشرف 1000 زائر پیاده امام رضا(ع) به مشهد در دهه کرامت

تشرف 1000 زائر پیاده امام رضا(ع) به مشهد در دهه کرامت