مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 03:502021-06-22اقتصادي

اعطای کارت اعتباری به اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان کرمان


مدیر کل آموزش و پرورش کرمان از اعطای کارت های اعتباری تا 50 میلیون تومان به فرهنگیان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان در استان خبر داد.

- به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب در دیدار با مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور با اشاره به ایجاد زیرساخت کارت های اعتباری 10، 30 و 50 میلیونی در صندوق ذخیره فرهنگیان از انعقاد تفاهم نامه اعطای کارت های اعتباری تا سقف 50 میلیون تومان به فرهنگیان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان در استان کرمان خبر داد.

وی افزود: کارت اعتباری صندوق ذخیره فرهنگیان تا سقف 50 میلیون تومان در اختیار فرهنگیان قرار می گیرد و بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی نحوه تسویه این کارت ها به صورت دفعی یا اقساطی است و همکاران فرهنگی می توانند مبالغی را که از این کارت ها استفاده کرده اند، به صورت یکباره یا اقساطی به این صندوق بازگردانند.

اسکندری نسب با تاکید بر اینکه تکریم معلم و حفظ کرامت فرهنگیان مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان کرمان در چند سال اخیر بوده و است تاکید کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که سود سهام صندوق ذخیره فرهنگیان تغییری در روند معیشت آنها ایجاد کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به راه اندازی، تکمیل و ساخت مراکز آموزشی و رفاهی در اکثر شهرستان ها و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای کارت اعتباری به اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان کرمان

اعطای کارت اعتباری به اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان کرمان