مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 03:452021-06-22اقتصادي

افزایش 25 درصدی مستمری صندوق بیمه روستایی هرمزگان


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هرمزگان از افزایش 25 درصدی مستمری صندوق بیمه روستایی خبرداد.

- ایسنا/هرمزگان مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هرمزگان از افزایش 25 درصدی مستمری صندوق بیمه روستایی خبرداد.

محمد علی دشوارگر صبح امروز (اول تیرماه) با اشاره به افزایش 25 درصدی حقوق بیمه شدگان صندوق اجتماعی روستا و عشایر، تصریح کرد: این افزایش مستمری، همراه با معوقه های فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه به حساب مستمری بگیران صندوق واریز شد.

وی افزود: ساکنان روستاها و مناطق عشایری، رانندگان حمل و نقل بار و مسافربر در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر و صنعتگران صنایع دستی می توانند از خدمات بیمه روستایی استفاده کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه عضویت در این صندوق آرامش دوران پیری است، عنوان کرد: روستاییان از سن هیجده تا 50 سال می توانند با پرداخت حق بیمه حداکثر در 4 قسط، عضو صندوق بیمه روستاییان و عشایر شوند و حداقل پرداخت حق بیمه در یکسال 390 هزار تومان و حداکثر یک میلیون و 140 هزار تومان است.

دشوارگر با اشاره به مزایای مستمری های بازنشستگی، از کار افتادگی و بازماندگان برای اعضای صندوق بیان کرد: متقاضیان با مراجعه به مراکز کارگزاری ها و دفاتر پیشخوان دولت می توانند در صندوق بیمه اجتماعی کشاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 25 درصدی مستمری صندوق بیمه روستایی هرمزگان

افزایش 25 درصدی مستمری صندوق بیمه روستایی هرمزگان