مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 03:402021-06-22سياسي

عزم بسیج برای مبارزه با آسیب های اجتماعی جزم است


عزم سپاه و بسیج فارس برای مقابله همه جانبه با آسیب های اجتماعی و مواد مخدر بیش از گذشته جزم شده است.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر فارس گفت: عزم سپاه و بسیج فارس برای مقابله همه جانبه با آسیب های اجتماعی و مواد مخدر بیش از گذشته جزم شده است.

سردار یدالله بوعلی سه شنبه 1 تیر در نشست هماهنگی قرارگاه جوادالائمه که با حضور جمعی از مسئولان سپاه فجر و به میزبانی معاونت اجتماعی سپاه فجر برگزار شد با بیان اینکه اعتیاد و مواد مخدر یکی از اصلی ترین آسیب های اجتماعی است، گفت: مقابله با مواد مخدر و کاهش موارد اعتیاد یکی از برنامه های مهم نواحی و اقشار بسیج فارس در سال جاری است.

وی با اشاره به تشکیل یک قرارگاه منسجم با هدف کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: معاونت اجتماعی سپاه فجر با بررسی و پژوهش های هدفمند یک طرح جامع برای کاهش آسیب های اجتماعی تهیه کرده و پس از مشخص کردن فرآیندها آن را برای اجرا به نواحی و اقشار بسیج فارس ارائه کرده است.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به اهمیت توجه و عزم دستگاه های مختلف برای مقابله موثر و هماهنگ با مسئله اعتیاد و آسیب های اجتماعی، گفت: تعامل بین سازمانی و در کنار آن مطالبه عمومی از نهادهای مسئول در زمینه مبارزه با مواد مخدر دو مولفه ای هستند که در کاهش اعتیاد و آسیب های اجتماعی برآمده از آن نقش موثری خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم بسیج برای مبارزه با آسیب های اجتماعی جزم است

عزم بسیج برای مبارزه با آسیب های اجتماعی جزم است