مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 03:352021-06-22پزشكي

تشریح نحوه آموزش دانشجویان در ترم آینده/راه اندازی شعبه دانشکده پزشکی در کربلا


رییس دانشکده پزشکی علوم پزشکی تهران از راه اندازی شعبه این دانشکده پزشکی در کربلا خبر داد و گفت: با توجه به این که باید بر اساس شرایط عراق برنامه آموزشی تدوین شود نیازمند یکسری تغییرات هستیم.

- رییس دانشکده پزشکی علوم پزشکی تهران از راه اندازی شعبه این دانشکده پزشکی در کربلا خبر داد و گفت: با توجه به این که باید بر اساس شرایط عراق برنامه آموزشی تدوین شود نیازمند یکسری تغییرات هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر شهریار نفیسی در جلسه هیئت رییسه دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص برنامه گذار از دبیرستان به دانشگاه با تاکید بر برگزاری حضوری کلاس ها گفت: برای دانشجویان ورودی 1400، می توانیم برنامه ترم اول را با مشورت مسئول کورس و بلوک به گونه ای طراحی کنیم که در ترم اول برخی واحدهای درسی را که آسیب کمتری می بینند به صورت مجازی برگزار کنیم و از ترم دوم و پس از واکسیناسیون، کلاس ها به صورت حضوری برگزار شوند.

رییس دانشکده پزشکی علوم پزشکی تهران تاکید کرد: پیشنهاد دیگر این است که سال اول را به سه ترم تقسیم بندی کنیم و ترم اول را به صورت سه ماهه ی کوتاه و غیر حضوری در نظر بگیریم و یا این که تمام واحدهای تئوری به صورت مجازی و واحدهای عملی، حضوری ارائه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح نحوه آموزش دانشجویان در ترم آینده/راه اندازی شعبه دانشکده پزشکی در کربلا

تشریح نحوه آموزش دانشجویان در ترم آینده/راه اندازی شعبه دانشکده پزشکی در کربلا