مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 03:352021-06-22پزشكي

آغاز تزریق دوز دوم واکسن بالای 70 ساله ها در بندرعباس


سهنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: از امروز در بندرعباس تزریق دوز دوم واکسن به سالمندان بالای 70 سال که پیشتر دوز اول را دریافت کرده بودند آغاز می شود.

- ایسنا/هرمزگان سهنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: از امروز در بندرعباس تزریق دوز دوم واکسن به سالمندان بالای 70 سال که پیشتر دوز اول را دریافت کرده بودند آغاز می شود.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: 9 نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان جان باختند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و 400 نفر رسید.

وی با بیان اینکه 172 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری شدند و اکنون در مجموع 671 نفر در بیمارستان های استان تحت مراقبتند، اظهار کرد: از مجموع بستری ها، 88 نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی.

سی.

یو) بستری هستند و حال 33 نفر از آن ها وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: محموله جدید سهمیه واکسن استان، شب گذشته وارد استان شد و با توزیع شهرستانی این واکسن ها، از امروز در بندرعباس تزریق دوز دوم واکسن به سالمندان بالای 70 سال که پیشتر دوز اول را دریافت کرده بودند آغاز می شود.

وی ادامه داد: البته این افراد باید منتظر باشند تا از مرکز بهداشت زمان تزریق نوبت دوم واکسن به آن ها اطلاع داده شود و بدون دریافت پیامک ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تزریق دوز دوم واکسن بالای 70 ساله ها در بندرعباس

آغاز تزریق دوز دوم واکسن بالای 70 ساله ها در بندرعباس