مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 03:202021-06-21اقتصادي

رکورد مصرف برق در اردبیل شکسته شد


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: در واپسین روز از فصل بهار رکورد میزان مصرف برق در استان اردبیل با افزایش 50 مگاواتی شکسته شد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: در واپسین روز از فصل بهار رکورد میزان مصرف برق در استان اردبیل با افزایش 50 مگاواتی شکسته شد.

حسین قدیمی یکم تیرماه در جریان بازدید از طرح های توسعه ای شرکت برق اردبیل اظهار کرد: امروز بیشتر از سقف اعلام شده و به رقم 50 مگاوات مازاد بر سقف اعلامی مصرف برق در استان اردبیل اتفاق افتاده به طوری که ما مجبور به اعمال خاموشی اضطراری در برخی از واحدهای صنعتی و همچنین اداری شدیم.

وی یکی از دلایل اصلی بالا رفتن میزان برق مصرفی را افزایش دمای هوا در روزهای اخیر اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه این افزایش دما تا 38 درجه در روزهای آینده در مناطق شمالی استان اردبیل و 34 درجه در مناطق مرکزی و جنوبی بروز خواهد داد، انتظار می رود شهروندان در مصرف برق در روزهای آینده مراقبت بیشتری را انجام دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل افزود: بیش از 50 درصد مصرف برق در سطح استان مربوط به وسایل سرمایشی و روشنایی خانگی است که در این زمینه شهروندان باید با رعایت الگوی مصرف به کاهش و کم کردن میزان مصرف کمک کرده و شرکت توزیع برق را در ارائه خدمات کیفی تر یاری برسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد مصرف برق در اردبیل شکسته شد

رکورد مصرف برق در اردبیل شکسته شد