مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 03:052021-06-21سياسي

41 شکایت به هیئت اجرایی انتخابات شهرستان اسکو واصل شده است


41شکایت از سوی نامزدهای انتخابات شوراهای اسکو، سهند و ایلخچی واصل شده که به استناد ماده 72 قانون شوراها به هیئت نظارت شهرستان ارسال خواهد شد.

- ، بابک رضی منش با اشاره به مفاد ماده 70 آیین نامه اجرایی قانون انتخابات شوراهای اسلامی اظهار داشت: طبق این ماده از تاریخ انتشار آگهی نتیجه انتخابات به مدت دو روز هیئت اجرایی در محل فرمانداری نسبت به دریافت شکایات اقدام خواهد کرد که این مهلت قانونی نیز به پایان رسید.

فرماندار شهرستان اسکو افزود: در مهلت قانونی ارسال شکایات، 41 مورد شکایت به هیئت اجرایی انتخابات شهرستان واصل شده که بر اساس ماده 71 آیین نامه اجرایی قانون انتخابات شوراهای اسلامی در بازه قانونی پس از رسیدگی به هیئت نظارت شهرستان ارسال خواهد شد.

رضی منش با اشاره به ماده 72 آیین نامه اجرایی قانون انتخابات شوراهای اسلامی گفت: هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان در بازه مقرر در قانون حداکثر ظرف 5 روز شکایات نامزدهای شوراهای اسلامی را بررسی و نسبت به اعلام نظر و تصمیم در خصوص شکایات اقدام خواهد کرد.

وی ادامه داد: برابر قانون شوراها چنانچه افرادی به نظر هیئت نظارت شهرستان معترض باشند، برابر بند 2 ماده 73 آیین نامه اجرایی قانون انتخابات شوراهای اسلامی می توانند شکایات خود را به هیئت نظارت استان اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

41 شکایت به هیئت اجرایی انتخابات شهرستان اسکو واصل شده است

41 شکایت به هیئت اجرایی انتخابات شهرستان اسکو واصل شده است