مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 02:552021-06-21سياسي

اجازه دخل و تصرف حتی در یک رای شورای شهر اهواز را نخواهم داد


اجازه دخل و تصرف حتی در یک رای انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز را نخواهم داد و همه تلاش مجموعه برگزار کننده انتخابات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در رابطه با اعلام نتایج انتخابات شوراها در اهواز با وجود پیش بینی صورت گرفته اظهار کرد: همانگونه که برنامه ریزی شده بود، انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز باید الکترونیکی انجام می شد.

وی با بیان اینکه یکی از سالم ترین انتخابات خوزستان در این دوره برگزار شد، افزود: خطاب به عموم مردم اعلام می کنم که شایعات و شائبه های پیش آمده در شبکه های مجازی در خصوص انتخابات شورای شهر اهواز کذب هستند.

استاندار خوزستان گفت: برای برگزاری این دوره از انتخابات تمهیدات بسیار دستی انجام شد.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: این درحالی بود که همزمان با بارگذاری کارت ها، مشارکت مردم و حضور در شعب با افزایش همراه شد و به همین دلیل طی مجوزی، برای جلوگیری از معطلی مردم فرآیند رای گیری همزمان به صورت دستی و الکترونیکی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه بعد از زمان رای گیری، اولویت شمارش آرا با انتخابات ریاست جمهوری بود، اذعان کرد: به همین دلیل شمارش آرا از بامداد 29 خرداد آغاز شد و این درحالی بود که به واسطه تعریف صورت گرفته برای اعلام نتایج، انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه دخل و تصرف حتی در یک رای شورای شهر اهواز را نخواهم داد

اجازه دخل و تصرف حتی در یک رای شورای شهر اهواز را نخواهم داد