مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 02:452021-06-21سياسي

رسانه ها زمینه ورود سرمایه گذاران به استان ایلام را فراهم کنند


امام جمعه ایلام با اشاره به ظرفیت های متنوع در استان ایلام، گفت: رسانه ها زمینه ورود سرمایه گذاران به استان ایلام را فراهم کنند.

- ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار عصر دوشنبه در نشست صمیمی عصر امروز دوشنبه با اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام اظهار کرد: با توجه به پتانسیل های موجود در رسانه های استان، رصد نقاط ضعف و قوت استان باید در اولویت قرار گیرد.

وی گفت: باید رسانه ها در معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های استان در حوزه های مختلف ورود پیدا کنند تا زمینه های لازم برای حضور سرمایه گذاران در استان فراهم شود.

وی با اشاره به ظرفیت های گردشگری، توریسم درمانی، طبیعت بی نظیر استان، افزود: رسانه های برای معرفی جاذبه های گردشگری استان در کشور تلاش کنند.

کریمی تبار بیان کرد: ظرفیت های کشاورزی در استان بی نظیر است، می توان با کشت باغات در اراضی شیب دار استان برای بسیاری از جوانان شغل و درآمد ایجاد کرد.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه اصحاب رسانه در جریان سازی و تبیین و مهندسی افکار عمومی می تواند همیشه جریان ساز باشند، گفت: از تلاش رسانه ها در راستای افزایش مشارکت در انتخابات قدردانی می کنم.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی همواره نشان داده اند که پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده اند، مردم ایران اسلامی در بحران ها نشان داده اند که می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها زمینه ورود سرمایه گذاران به استان ایلام را فراهم کنند

رسانه ها زمینه ورود سرمایه گذاران به استان ایلام را فراهم کنند