مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 02:452021-06-21سياسي

خلاء قانونی برای بی اخلاقی های انتخاباتی برطرف شود


نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: باید خلاء قانونی برای بی اخلاقی های انتخاباتی برطرف شود، گفت: با توجه به پتاسیل موجود در رسانه های استان، - رصد نقاط ضعف و قوت استان باید در اولویت قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در دیدار با اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام، با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حاج سامی شهبازی خبرنگار پیشکسوت و رییس خانه مطبوعات و رسانه های استان، اظهار کرد: برای نعمت های بی کرانی که خداوند متعال از جمله انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و مردم عزیز و نجیب که به ما ارزانی داشته است باید قدردان باشیم.

چون دنیا مانند کاروانی در حال گذر است که همه ما انسان ها جزیی از این کاروان هستیم،همانطور که ما می نویسیم و قلم می زنیم همه فرشتگان نیز اعمال ما را ثبت می کنند، خوش به حال آنانی که برای قیامت خودشان قلم می زنند.

وی تصریح کرد: از همه اصحاب رسانه و مطبوعات که نقش مهمی در حضور حداکثری مردم در انتخابات داشتند، تقدیر می کنم و قدردان اصحاب رسانه هستیم و نقش رسانه در انتخابات نقش بی بدیلی است که بخش های مختلفی از جمله روحانیون، بزرگان و معتمدان، مسئولان برای انتخابات حداکثری و انتخاب اصلح تلاش کردند و اصحاب رسانه نیز به اندازه خود در این زمینه نقش ایفا کردند تا این فضای سرد زمستانی اسفندماه را در خرداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاء قانونی برای بی اخلاقی های انتخاباتی برطرف شود

خلاء قانونی برای بی اخلاقی های انتخاباتی برطرف شود