مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 01:352021-06-21ورزشي

از رجبی و روشن تا منصوریان و سامره/ آکادمی یا مسلخ بزرگان استقلال


آکادمی باشگاه استقلال در سالهای اخیر با حاشیه های فراوانی مواجه بوده و کم نبودند بزرگان تاریخ این باشگاه که به اعتبارشان در آن مجموعه خدشه وارد شده است.

- ، تنش بین هیات مدیره و مدیرعامل استقلال جایی به اوج خود رسید که احمد مددی از اجرای مصوبه هیات مدیره مبنی بر برکناری ناصر فریاد شیران رییس هیات مدیره استقلال خودداری کرد.

سرانجام پس از کِش و قوس های فراوان و استعفای دسته جمعی اعضای هیات مدیره، مدیرعامل علیرغم عدم میل باطنی دست به این کار زد تا فردی دیگر با ناکامی از آکادمی استقلال کنار برود.

آکادمی استقلال سالهاست دچار حاشیه شده و می توان آن را به مسلخی برای بزرگان تاریخ این باشگاه تشبیه کرد؛ جایی که می تواند برای خیلی ها ایستگاه پایانی باشد.

در همه سالهای اخیر کم نبودند بزرگان تاریخ باشگاه استقلال که به عنوان مدیر و مربی از یک درب این مجموعه وارد شده و با انبوهی از تهمت از درب دیگر آن خارج شده اند.

سعید مراغه چیان آخرین بازمانده از نسل بزرگان استقلال بود که به مسلخ آکادمی استقلال رفت و نقش قربانی را آنجا بازی کرد و هیچ تضمینی نیست که مراغه چیان آخرین قربانی این قتلگاه باشد.

زنده یاد غلامحسین مظلومی با کوهی از سوابق درخشان ملی و باشگاهی که می توان او را یکی از اسطوره های این باشگاه دانست، در دهه هفتاد و زمان مدیریت علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از رجبی و روشن تا منصوریان و سامره/ آکادمی یا مسلخ بزرگان استقلال

از رجبی و روشن تا منصوریان و سامره/ آکادمی یا مسلخ بزرگان استقلال