مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 20:402021-06-21دانش

جامعه دانشگاهی خواستار بازگشت حضوری به دانشگاه است


معاون آموزشی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با بیان اینکه جامعه دانشگاهی خواستار بازگشت حضوری به دانشگاه هستند، گفت: ما در دوران کرونا، - معاون آموزشی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با بیان اینکه جامعه دانشگاهی خواستار بازگشت حضوری به دانشگاه هستند، گفت: ما در دوران کرونا، اقداماتی انجام داده ایم تا ارزیابی دانشجویان تنها محدود به امتحانات پایان ترم نشود.

دکتر سعید رعیتی در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با زمان برگزاری امتحانات پایان ترم در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی اظهار کرد: امتحانات پایان ترم در دانشگاه خواجه نصیر از هفته گذشته به صورت مجازی آغاز شده و این هفته ادامه دارد و ما هفته دوم امتحانات را پشت سر می گذاریم.

البته با تدابیری که اندیشیده شده، مشکلی در برگزاری امتحانات نداریم.

وی ادامه داد: با استناد با آمارهایی که روزانه دریافت می کنم، تنها تعداد خیلی محدودی از دانشجویان اعلام کرده اند با مشکلاتی چون قطعی برق مواجه شده اند که البته تمهیدات لازم هم برای این دسته از دانشجویان در نظر گرفته شده تا کار آنها انجام شود و مشکلی برای آنها به وجود نیاید.

دکتر رعیتی با اشاره به احتمال بروز تقلب در امتحانات افزود: معاونت آموزشی و اعضای هیات علمی دانشگاه خواجه نصیر تمام تلاش خود را انجام می دهند تا احت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه دانشگاهی خواستار بازگشت حضوری به دانشگاه است

جامعه دانشگاهی خواستار بازگشت حضوری به دانشگاه است