مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 20:252021-06-21سياسي

همه مجموعه های آستان مقدس زیر نظر بازرسی و حسابرسی هستند/ خط قرمزی نداریم


همه مجموعه های آستان مقدس از جمله اقتصادی و فرهنگی زیر نظر بازرسی و حسابرسی هستند و هیچ خط قرمزی در این زمینه وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از10 میلیون ماسک رایگان بین زائران توزیع شد و 7 هزار خادم یار سلامت در رواق های متبرکه بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی نظارت می کنند و اکنون امکان تشرف زائران تا روضه منوره وجود دارد.

حجت الاسلام مروی گفت: روند ساخت و تجهیز زائرسرا و زائر شهری که تولیت قبلی آستان قدس آن را آغاز کرد ادامه دادیم و در سال 98 سیصد و هفتاد هزار زائر اولی در این مراکز ساکن شدند، اما بدلیل محدودیت های کرونایی به سمت استفاده از همه ظرفیت فضای مجازی رفتیم و صدا وسیما نیز نهایت همکاری را با برنامه های معرفتی آستان قدس انجام داد البته هیچ چیز جای حضور در این فضای مقدس را نمی گیرد.

وی با بیان اینکه هزاران ساعت برنامه های معرفتی و زیارتی از حرم مطهر به زبان های مختلف دنیا پخش کردیم افزود: با ایجاد بستر مناسب در فضای مجازی بیش از یک میلیون مخاطب را جذب کردیم.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: اداره حرم مطهر و هزینه های آن همه از موقوفات و نذورات مردم است.

وی با بیان اینکه حدود یک میلیون متر مربع فضای باز و مسقف حرم مطهر است افزود: در شرایط عادی سالانه 30 میلیون زائر به مشهد می آید که به طور میانگین سه روز در این شهر توقف می کند و روز دو بار نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه مجموعه های آستان مقدس زیر نظر بازرسی و حسابرسی هستند/ خط قرمزی نداریم

همه مجموعه های آستان مقدس زیر نظر بازرسی و حسابرسی هستند/ خط قرمزی نداریم