مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 18:552021-06-21ورزشي

زاکانی: دوران بخور در رو تمام شده است


رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: با انتخاب اصلح، دوران بخور در رو و دوران چپاول یک عده در داخل کشور به پایان رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، علیرضا زاکانی در جشن پیروزی سید ابراهیم رییسی که روز دوشنبه 31 خرداد در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد با اشاره به اینکه در دهه کرامت به سر می بریم اظهار کرد: این پیروزی و انتخاب حجت الاسلام رییسی به عنوان سیزدهمین رییس جمهور ایران اسلامی هدیه ای از امام رئوفان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به نقش مردم در این پیروزی ادامه داد: مردم با حضور در پای صندوق های رای کار بسیار بزرگ و درخشانی انجام دادند.

وی توضیح داد: مردم علی رغم بی کفایتی های غرب زدگان، خودپسندی ها و خودکامگی های برخی از مسئولین داخل کشور، مشکلات ناشی از شیوع کرونا و نالیاقتی هایی که مشکلاتی را در روز رای گیری تحمیل کرد، حضور چشم گیری در پای صندوق های رای داشتند.

وی ابراز کرد: باید از ملت شریف ایران بابت این حماسه تشکر کرد و باید گفت نظام و مسئولین مدیون آن ها هستند.

زاکانی تاکید کرد: من تجربه حضور در لشکر 10 سید الشهدا را داشتم و با همه وجود شاهد بزرگ منشی البرزی ها در خطوط مقدم بودم.

وی گفت: البرز به عنوان ایران کوچک در درون خود دلاور مردانی را جای داده که هر کدام برای مردم الگو و مقتدا هستند که شهید قاسم ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: دوران بخور در رو تمام شده است

زاکانی: دوران بخور در رو تمام شده است