مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 18:402021-06-21اقتصادي

تولید نفت تا پایان امسال چهار برابر می شود


وزیر نفت ونزوئلا در مصاحبه با بلومبرگ اظهار کرد که کاراکاس در بهبود تولید نفت سرمایه گذاری کرده و قصد دارد تولیدش را تا پایان سال 2021 چهار برابر افزایش داده و به 1.

- وزیر نفت ونزوئلا در مصاحبه با بلومبرگ اظهار کرد که کاراکاس در بهبود تولید نفت سرمایه گذاری کرده و قصد دارد تولیدش را تا پایان سال 2021 چهار برابر افزایش داده و به 1.

5 میلیون بشکه در روز برساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طارق العسیمی به بلومبرگ گفت: بدون هیچ گونه فاینانس و با پول خودمان، ما قادر بوده ایم به حد کافی سرمایه گذاری کنیم تا روند کاهش تولید را متوقف کرده و احیای تدریجی تولید را آغاز کنیم.

با وجود تحریمها و با وجود بحران شدیدی که با شیوع همه گیری ویروس کرونا و سقوط قیمت نفت در سال میلادی گذشته شدت گرفت، ونزوئلا مدعی است تولید نفت خود را چهار برابر خواهد کرد و به صفهای طویلی که در همه پمپ بنزینهای این کشور مشاهده می شود، پایان می دهد.

وزیر نفت ونزوئلا گفت: تولید نفت این کشور اکنون از 700 هزار بشکه در روز فراتر رفته که بالاتر از 400 هزار بشکه در روز در تابستان سال گذشته است که تولید پس از شیوع ویروس کرونا و سقوط قیمتها کاهش پیدا کرده بود.

در جدیدترین گزارش ماهانه اوپک، منابع ثانویه اوپک تولید نفت ونزوئلا در ماه مه را 531 هزار بشکه در روز برآورد کردند که 45 هزار بشکه در روز با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید نفت تا پایان امسال چهار برابر می شود

تولید نفت تا پایان امسال چهار برابر می شود