مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 17:052021-06-21پزشكي

افتتاح سلامتکده طب سنتی در غرب تهران


سلامتکده طب سنتی پونک با مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در غرب تهران واقع در آستان مطهر امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع) افتتاح شد.

- سلامتکده طب سنتی پونک با مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در غرب تهران واقع در آستان مطهر امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع) افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد امام رضا(ع)، آیین افتتاح رسمی سلامتکده طب سنتی پونک با حضور پزشکان و اساتید برجسته طب سنتی، در آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع) افتتاح شد.

حکیم حسین خیراندیش که به پدر طب سنتی ایران معروف است، در آیین افتتاح این مراسم گفت: با وجود پیشرفت های فراوان رشته های مختلف پزشکی همچنان طب سنتی برای پیشگیری از بیماری ها و درمان نقش مؤثر و تعیین کننده ای دارد.

وی افزود: در کشور تلاش های زیادی برای نهادینه سازی طب سنتی صورت گرفته است حتی در سال های گذشته آیین نامه های آن به صورت قانونی تصویب شده، اما دولت ریالی در این مسیر کمک نکرده است.

وی گفت: هزاران مقاله و صدها کتاب از اساتید برجسته این حوزه تدوین شده است که مطالعه آن برای مردم و به ویژه دانشجویان پزشکی که علاقه مند به فعالیت در طب سنتی هستند، بسیار راهگشاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح سلامتکده طب سنتی در غرب تهران

افتتاح سلامتکده طب سنتی در غرب تهران