مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 15:252021-06-21اقتصادي

فعالیت 158 اکیپ جهت اجرای طرح راهداری محوری فارس


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از اجرای طرح راهداری محوری در محورهای شریانی و اصلی استان فارس خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح، 58 اکیپ راهداری در سرتاسر استان مشغول فعالیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا سیاهپور با اشاره به اینکه هدف عمده این طرح ارتقاء ایمنی محورهای استان می باشد، افزود: طرح راهداری محوری در فارس از 20 فروردین آغاز و تا پایان شهریور ماه سال جاری ادامه دارد.

وی بیان کرد: علاوه بر ارتقاء ایمنی محورها، حفظ و نگهداری زیرساختهای حمل و نقل جهت افزایش طول عمر و بهره برداری بهینه از ابنیه فنی، علائم و تجهیزات حاشیه راه ها، استفاده از راهکارهای کم هزینه مخصوصا در بخش رویه راه ها و در نتیجه تردد ایمن و روان از اهداف اجرای این طرح می باشد.

سیاهپور اظهار داشت: از آغاز این طرح تا 25 خرداد بیش از 195 کیلومتر بخشنده کردن و شانه سازی، 299 کیلومتر تسطیح راه های شنی و خاکی، 55 کیلومتر ایمن سازی ابنیه فنی محورهای استان، 258 کیلومتر BMS پل های بزرگ ، 95 کیلومتر دریواسیون ابنیه فنی واقع در محورهای استان، 471 کیلومتر تسطیح حریم، در 15 نقطه اصلاح موانع دید، رنگ آمیزی 2 هزار و 860 عدد تابلو، 1000 متر رنگ آمیزی و آشکارسازی نیوجرسی صورت پذیرفته که از جمله اقدامات راهداری فارس در اجرای طرح راهداری محوری بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 158 اکیپ جهت اجرای طرح راهداری محوری فارس

فعالیت 158 اکیپ جهت اجرای طرح راهداری محوری فارس