مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 15:052021-06-21ورزشي

بازیکنان ذوب آهن از سختکوشی تلاشگران خط تولید الگو بگیرند


مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در سالروز تاسیس باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: ستارگان فوتبال باید با سختی کار در ذوب آهن اصفهان آشنا شوند تا در زمین بازی از این سختکوشی الگو بگیرند و با تمام توان در مقابل حریفان حاضر شوند.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در سالروز تاسیس باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: ستارگان فوتبال باید با سختی کار در ذوب آهن اصفهان آشنا شوند تا در زمین بازی از این سختکوشی الگو بگیرند و با تمام توان در مقابل حریفان حاضر شوند.

به مناسبت 31 خرداد ماه، سالروز تاسیس باشگاه ذوب آهن اصفهان که 53 سال از آن می گذرد، مسئولان این باشگاه به همراه کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال با حضور در این مجتمع عظیم صنعتی، ضمن بازدید از خط تولید و دیدار با تلاشگران خط اول جبهه صنعت در بخش های کوره بلند و نورد، در آیین گرامیداشت این روز با حضور منصور یزدی زاده مدیرعامل و مسئولین ذوب آهن شرکت کردند.

منصور یزدی زاده در این مراسم، حضور اعضاء تیم فوتبال ذوب آهن در این مجتمع عظیم صنعتی را بسیار مفید دانست و گفت: این حضور، موجب آشنایی این ستارگان فوتبال با سختی کار در ذوب آهن اصفهان می شود تا در زمین بازی از این سختکوشی الگو بگیرند و با تمام توان در مقابل حریفان حاضر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنان ذوب آهن از سختکوشی تلاشگران خط تولید الگو بگیرند

بازیکنان ذوب آهن از سختکوشی تلاشگران خط تولید الگو بگیرند