مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 15:002021-06-21سياسي

شهید چمران در میدان عمل بی همتا بود


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شهید چمران در میدان عمل و بصیرت انقلابی بی همتا بوده و تاکنون نظیر آن مشاهده نشده است.

- اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شهید چمران در میدان عمل و بصیرت انقلابی بی همتا بوده و تاکنون نظیر آن مشاهده نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار جلیل بابازاده عصر دوشنبه در گردهمایی اساتید حوزه و دانشگاه در اردبیل اظهار کرد: شهید چمران در مسیر زندگی و تحولاتی که در پیش رو داشت همواره با قدرت و قوت در صحنه عمل حاضر می شد و هیچ وقت میدان را خالی نمی گذاشت.

وی به ویژگی های این شهید والامقام در عرصه جهاد و شهادت اشاره کرد و گفت: نمونه کاملی از عمل گرایی و همچنین صلابت همراه با بصیرت و شجاعت را می توان در لحظه لحظه زندگی شهید چمران مشاهده کرد و که در دوران دفاع مقدس با لبیک به امام خود در صحنه جهاد حاضر می شد و فداکاری های بی نظیر از خود به یادگار گذاشت.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: هر چند شهید چمران تحصیلات بالایی را در داخل و خارج کشور داشت اما در کنار همه این مجاهدت علمی همواره بر پرورش روح و روان خود در مسیر آرمان های ارزشی اسلام و عرفان ناب تاکید داشت و سعی می کرد تا در صحنه های مختلف مدافع مردم و همچنین مبانی اسلام ناب باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید چمران در میدان عمل بی همتا بود

شهید چمران در میدان عمل بی همتا بود