مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 14:552021-06-21سياسي

جشن میلاد شمس طوس با حضور خدام رضوی در بجنورد برگزار می شود


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی مساجد خراسان شمالی گفت: جشن میلاد امام رضا (ع) با حضور خدام رضوی در جوار حرم امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر (ع)، - بجنورد- مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی مساجد خراسان شمالی گفت: جشن میلاد امام رضا (ع) با حضور خدام رضوی در جوار حرم امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر (ع)، برگزار می شود.

هاشم شیرازیان در گفتگو با و برای پیشگیری از شیوع این ویروس رعایت پروتکل های بهداشتی در این مراسم را اعلام کرد و گفت: چهاردهمین دوره برگزاری طرح زیر سایه خورشید با حضور 5 تن از خادمین بارگاه ملکوتی ثامن الائمه (علیه السلام) هم اکنون در حال اجرا بوده که این مراسم نیز از این دست است.

وی اجرای طرح سراسری آواهای کریمانه و اجرای سرود با مضامین امام رضا (علیه السلام) توسط گروه های سرود مسجدی، تقدیر از فعالان مسجدی و جشن میلاد ثامن الحجج (علیه السلام) در شوقان و اسفراین با حضور خدام رضوی و نیز و حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان های فاروج و شیروان را از دیگر برنامه های ویژه میلاد آن امام عنوان کرد.

شیرازیان همچنین دیدار با خانواده معزز شهدا، بازدید خدام رضوی از مددجویان زندان، عیادت از بیماران و نیز قدردانی از مدافعان سلامت را به عنوان دیگر برنامه ها نام برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن میلاد شمس طوس با حضور خدام رضوی در بجنورد برگزار می شود

جشن میلاد شمس طوس با حضور خدام رضوی در بجنورد برگزار می شود