مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 14:252021-06-21سياسي

9 هزار رأی گمشده در انتخابات شورای شهر کرج کجاست؟


رییس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان کرج در خصوص اختلاف بیش از 9 هزار رأی در مجموع مشارکت کرج و مجموع آرا اخذ شده گفت: این موضوع برای ما هم سوال شد که چرا این اختلاف عدد وجود دارد.

- ایسنا/البرز رییس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان کرج در خصوص اختلاف بیش از 9 هزار رأی در مجموع مشارکت کرج و مجموع آرا اخذ شده گفت: این موضوع برای ما هم سوال شد که چرا این اختلاف عدد وجود دارد.

پس از سوال از وزارت کشور مشخص شد که این اختلاف به دلیل این بوده که افرادی با حضور در حوزه، احراز هویت شده اند و کارت مربوط به دستگاه برای ثبت رأی را دریافت کرده اند اما به هر دلیلی اعم از عدم تمایل یا آشنا نبودن به دستگاه الکترونیکی اخذ رأی برای ثبت الکترونیکی رأی مراجعه نکرده اند.

اسماعیل صابر در نشست خبری روز دوشنبه 31 خرداد که در خصوص انتخابات شورای شهر کرج برگزار شد، در خصوص ابهاماتی که درباره این انتخابات مطرح است، گفت: یکی از این ابهامات که باید پاسخ داده شود در خصوص دیر اعلام شدن نتایج علی رغم الکترونیکی بودن انتخابات در شهر کرج است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صابر افزود: با پایان انتخابات در ساعت 2 بامداد، بارگذاری اطلاعات صندوق ها بر روی سامانه جامع وزارت کشور شروع و تا ساعت 4:30 دقیقه اطلاعات تقریباً 70 درصد از صندوق ها بازگذاری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 هزار رأی گمشده در انتخابات شورای شهر کرج کجاست؟

9 هزار رأی گمشده در انتخابات شورای شهر کرج کجاست؟