مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 14:102021-06-21سياسي

شوراهای منتخب استان تهران قبل از کار رسمی گواهی آموزشی کسب کنند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با تاکید بر آموزش و توانمند سازی شهرداری ها و دهیاری ها گفت: شوراهای منتخب استان تهران قبل از کار رسمی گواهی آموزشی کسب کنند.

- ، عبدالرضا چراغعلی عصر دوشنبه در کمیته اجرای آموزش و توانمند سازی شهرداری ها و دهیاری های تهران اظهار داشت: شوراهای منتخب بعد از طی مراحل و جلسات آموزشی باید بر سر کار بروند و قبل از کار رسمی گواهی های لازم آموزشی را کسب کرده باشند.

وی بحث آموزش را یکی از بحث های مهمی دانست که در ادوار مختلف مورد توجه قرار داشته و افزود: اداره کل روستایی در چند روز آینده، باید یک برنامه ریزی مناسب را در حوزه آموزش انجام داده و در این فرصت یک ماهه برای هر کدام از مخاطبین شوراهای روستا حداقل 20 الی 30 ساعت آموزش برنامه ریزی کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه از پایان هفته اطلاع رسانی در حوزه آموزش را برای اعضای جدید شوراهای شهر و روستا انجام شود، عنوان کرد: شوراها باید با مفاهیم و حوزه های کاری خود آشنا شوند و بدانند که در فرمانداری و بخشداری افرادی هستند که مصوبات شأن را کنترل می کنند و یا اینکه اگر تا سه ماه شهردار انتخاب نکنند، قائم مقامی به استاندار می رسد و به سمت منحل شدن می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراهای منتخب استان تهران قبل از کار رسمی گواهی آموزشی کسب کنند

شوراهای منتخب استان تهران قبل از کار رسمی گواهی آموزشی کسب کنند