مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 13:552021-06-21سياسي

تصویب کلیات لایحه مبارزه با قاچاق انسان


پس از ارزیابی و استماع نظرات موافقان و مخالفان ، کلیات لایحه مبارزه با قاچاق انسان و اعضای بدن انسان به خارج از کشور با اکثریت آرا به تصویب اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی رسید.

- نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس از تصویب کلیات لایحه مبارزه با قاچاق انسان و اعضای بدن انسان به خارج از کشور در جلسه عصر امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.

حسن نوروزی نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با تسنیم، در تشریح جزییات جلسه عصر امروز(دوشنبه 31 خرداد ماه) کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: بررسی لایحه مبارزه با قاچاق انسان و اعضای بدن انسان به خارج از کشور در دستورکار اعضای کمیسیون قضایی قرار داشت.

وی افزود: پس از ارزیابی و استماع نظرات موافقان و مخالفان ، کلیات لایحه مبارزه با قاچاق انسان و اعضای بدن انسان به خارج از کشور با اکثریت آرا به تصویب اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی رسید.

نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس ادامه داد: در این جلسه مقرر شد تا جزییات لایحه لایحه مبارزه با قاچاق انسان و اعضای بدن انسان به خارج از کشور برای رسیدگی بیشتر به کمیته تخصصی ارجاع شود تا گزارش بررسی ها برای تصمیم گیری نهایی در جلسات بعد به صحن کمیسیون ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب کلیات لایحه مبارزه با قاچاق انسان

تصویب کلیات لایحه مبارزه با قاچاق انسان