مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 13:502021-06-21اجتماعي

استفاده از ظرفیت تصفیه خانه کرمانشاه به حل مشکل کم آبی کمک می کند


معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به خشکسالی و کم آبی در استان کرمانشاه گفت: استفاده از ظرفیت تصفیه خانه کرمانشاه به حل مشکل کم آبی در استان کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر فخری در حاشیه بازدید از چاه های در دست احداث جهت تأمین آب شرب شهری و پروژه تصفیه خانه آب شرب کرمانشاه اظهار کرد: به دلیل خشکسالی و کاهش بارش ها، موضوع تأمین آب شرب و رفع نگرانی مردم در این حوزه تبدیل به یکی از دغدغه های اصلی مدیریت ارشد استان کرمانشاه در سال جاری شده است.

وی با تاکید بر اینکه امکانات دستگاه های اجرایی متعلق به مردم است افزود: دستگاه ها و مجموعه های اداری موظف هستند همه امکانات خود از جمله چاه های آب را در اختیار اداره آب و فاضلاب قرار دهند و با هر دستگاهی که در این زمینه سهل انگاری کند برخورد می شود.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: 2 حلقه چاه در اختیار دو مجموعه آموزشی و فرودگاهی قرار دارند که با هماهنگی های لازم به زودی به شکل موقت در اختیار اداره آب و فاضلاب قرار می گیرند تا وارد مدار شوند.

فخری بیان کرد: همچنین از امروز همراه با مدیران آب و فاضلاب و امور آب استان کرمانشاه بازدیدی از برخی اقدامات انجام گرفته برای حل معضل کمبود آب شرب شهری داشتیم که اقدامات خوبی در این زمینه در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت تصفیه خانه کرمانشاه به حل مشکل کم آبی کمک می کند

استفاده از ظرفیت تصفیه خانه کرمانشاه به حل مشکل کم آبی کمک می کند