مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 13:352021-06-21فرهنگي

قاب هایی در ستایش تنهایی


به مناسبت زادروز عباس کیارستمی که باور داشت «آدم، در تنهایی آدم تر است»، نمایشگاه عکسی با نام «در ستایش تنهایی» به صورت مجازی آماده شده که از یکم تیرماه می توان آن را دید.

- ایسنا/اصفهان به مناسبت زادروز عباس کیارستمی که باور داشت آدم، در تنهایی آدم تر است ، نمایشگاه عکسی با نام در ستایش تنهایی به صورت مجازی آماده شده که از یکم تیرماه می توان آن را دید.

ابراهیم عرب بیگی، مدرس عکاسی و کیوریتور این نمایشگاه با اعلام این خبر به ایسنا می گوید: عباس کیارستمی یکی از هنرمندان تأثیرگذار جهان است که صرف نظر از برند نام او، از فیلم ها و عکس هایش تأثیر زیادی گرفته ام و به همین دلیل، با زیر نظر گرفتن صفحات مجازی صد عکاس، چندین عکس را که فکر می کردم به فضای آثار عباس کیارستمی نزدیک تر است، انتخاب کردم.

او ملاک انتخاب عکس های این نمایشگاه را چنین شرح می دهد: با مطالعه جامعی که روی عکس های عباس کیارستمی داشتم، می دانستم هنر او دیدن چیزهایی است که سایرین به سادگی از کنارش عبور می کنند.

کیارستمی معتقد است که عکاس مینیمالیست نیست، اما آثارش ناخواسته فضای مینیمال دارند و عکس های منتخب این نمایشگاه نیز، دقیقاً دارای همین ویژگی هستند.

این هنرمند عکاس ادامه می دهد: در فضای مجازی، از کسانی که عکس آن ها انتخاب شده بود، دعوت کردم که برای حضور در ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاب هایی در ستایش تنهایی

قاب هایی در ستایش تنهایی