مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 13:152021-06-21سياسي

سرلشکر رشید: انتخابات 28 خرداد امنیت ملی را تقویت کرد


فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) در پیامی به رییس جمهور منتخب T تاکید کرد: حضور حماسه ساز ملت بزرگ ایران در انتخابات ریاست جمهوری انسجام ملی را به نمایش گذاشت و امنیت ملی را تقویت کرد.

- فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) در پیامی به رییس جمهور منتخب T تاکید کرد: حضور حماسه ساز ملت بزرگ ایران در انتخابات ریاست جمهوری انسجام ملی را به نمایش گذاشت و امنیت ملی را تقویت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام سرلشکر غلامعلی رشید متن این پیام به شرح زیر است: برادر ارجمند حضرت آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور محترم و منتخب مردم غیور ایران اسلامی با سلام و تحیات الهی؛ حضور حماسه ساز ملت بزرگ ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، انسجام ملی را به نمایش گذاشت و در این برهه حساس، امنیت ملی را تقویت کرد و دشمنان قسم خورده ملت عزیز ایران را ناامید ساخت.

پیروز اصلی این میدان، همانا مردم فهیم ما هستند که به دعوت رهبر محبوب خود پاسخ گفته و حماسه سیاسی بزرگی را رقم زدند.

جنابعالی نیز که بحمدالله دارای کارنامه درخشانی در عرصه های مختلف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و در طی چهل و دو سال گذشته در جهت تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی مجاهدت داشته اید، موفق به کسب رای اعتماد ملت ایران شدید که مایه مسرت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر رشید: انتخابات 28 خرداد امنیت ملی را تقویت کرد

سرلشکر رشید: انتخابات 28 خرداد امنیت ملی را تقویت کرد