مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 13:152021-06-21ورزشي

نایب رییس کنفدراسیون اسکی روی آب آسیا: تمرکز روی مسابقات آسیایی است


رییس انجمن اسکی روی آب ایران و نایب رییس کنفدراسیون آسیا گفت: اگر شرایط فراهم باشد و مسابقات آسیایی در سال 2021 برگزار شود، قطعا تیم ملی کشورمان با قدرت در این رقابت ها شرکت خواهد کرد.

- نایب رییس کنفدراسیون اسکی روی آب آسیا: تمرکز روی مسابقات آسیایی است رییس انجمن اسکی روی آب ایران و نایب رییس کنفدراسیون آسیا گفت: اگر شرایط فراهم باشد و مسابقات آسیایی در سال 2021 برگزار شود، قطعا تیم ملی کشورمان با قدرت در این رقابت ها شرکت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا مهرصادقی افزود: شیوع بیماری کرونا مسابقات قهرمانی آسیا اسکی روی آب در بخش قایق را که قرار بود سال گذشته به میزبانی کره جنوبی برگزار شود به تعویق انداخت، اکنون در حال بررسی شرایط هستیم که در صورت فروکش کردن این بیماری مسابقات مذکور را در سال 2021 برگزار کنیم و اتفاقا کره جنوبی مجددا درخواست میزبانی این بازی ها را داده که در صورت مسجل شدن این مسابقات، قطعا تیم ملی کشورمان در این رقابت های شرکت می کند.

کرسی بین المللی راهی برای رسیدن به اهداف وی نقش داشتن کرسی در کنفدراسیون آسیا را در توسعه اسکی روی آب ایران مهم خواند و گفت: بنده و عباس ناطق نوری که در عضویت کمیته فنی آسیا است طی این چند سال تلاش کردیم تا با ارتباطات بین المللی راه های توسعه و گسترش این رشته را در بین اسکی بازا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس کنفدراسیون اسکی روی آب آسیا: تمرکز روی مسابقات آسیایی است

نایب رییس کنفدراسیون اسکی روی آب آسیا: تمرکز روی مسابقات آسیایی است