مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 12:552021-06-21سياسي

همه با هم برای ایران قوی/ جریان انقلابی چگونه در انتخابات 1400 پیروز شد


ورای نقش ایجابی رییسی و خصوصیات منحصر به فرد وی اعم از محبوبیت فوق العاده مردمی، کارنامه مثبت در قوه قضاییه و آستان قدس رضوی و همچنین اخلاق محوری او در خلال رقابت های انتخاباتی، - گروه سیاسی خبرگزاری فارس؛ انتخابات 28 خرداد به پایان رسید؛ مشارکت معنادار مردم پای صندوق های رأی سیزدهمین رییس این جمهوری را مشخص کرد.

حالا بهتر از همیشه می توان به بررسی حماسه مشارکت مردم و مسیر پیروزی سید ابراهیم رییسی پرداخت.

از پشت پرده های حضور تحسین برانگیز توده ها علی رغم تمام گرفتاری های اقتصادی و نگرانی های بهداشتی گرفته تا تلاش طیف های مختلف نیروهای انقلاب برای جلب اعتماد جامعه ایرانی.

پیروزی ملی با مشارکت قابل قبول اگر پیروزی را طبق آنچه رهبر انقلاب اشاره کردند در دو لایه لزوم مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح ببینیم، قافله انتخابات با همه سنگلاخ ها، فراز و نشیب ها و موانعی که هرکدامشان هر انتخاباتی را هر کجای دنیا به شکستی بزرگ می کشاند، به سرمنزل یک پیروزی بزرگ ملی برای مردم ایران رسید.

  ماه ها اپوزیسیون داخلی و خارجی با نظرسازی ها و تولید هزاران ساعت برنامه تلویزیونی و مکتوب در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای این گزاره را در افکار عمومی جا انداخته بودند که مردم به نظام پشت کرده اند و جمهوری اسلامی دیگر مشروعیت و مقبولیت لازم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه با هم برای ایران قوی/ جریان انقلابی چگونه در انتخابات 1400 پیروز شد

همه با هم برای ایران قوی/ جریان انقلابی چگونه در انتخابات 1400 پیروز شد