مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 12:252021-06-21ورزشي

لیگ برتر فوتبال دانشجویان مازندران راه اندازی می شود


رییس انجمن فوتبال دانشجویی مازندران گفت: به دنبال ساختار سازی اساسی در فوتبال دانشجویی هستیم و با برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت اهداف خاصی را برای فوتبال دانشجویان دنبال می کنیم.

- مهدی رضی رییس انجمن فوتبال دانشجویی استان مازندران در گفت وگویی با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، در خصوص راه اندازی انجمن فوتبال دانشجویان در استان مازندران، اظهار کرد: به دنبال ساختارسازی اساسی در فوتبال دانشجویی هستیم و با برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت اهداف خاصی را برای فوتبال دانشجویان دنبال می کنیم.

رضی گفت: فوتبال دانشجویان از ظرفیت بالایی برخوردار است و قطعا با حمایت های رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان و دکتر ذبیحی رییس هیأت ورزش های دانشگاهی مازندران و با فعالیت های  اعضای این انجمن آینده اجرا خواهیم کرد.

رضی در پایان  اظهار کرد: از تمامی ظرفیت ها برای پیشرفت فوتبال دانشجویی نهایت استفاده را خواهیم برد و از تمامی کسانی که علاقمند به فعالیت در فوتبال دانشجویی هستند، یا نقد و پیشنهادی در این زمینه دارند با آغوش باز استقبال می کنیم.

 همچنین با پیشنهاد مهدی رضی رییس فوتبال دانشجویان و طی حکمی در حضور رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران سرکار خانم نجمه مسلمی به سمت نایب رییس فوتبال دانشجویان و آرمان رسول پور به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر فوتبال دانشجویان مازندران راه اندازی می شود

لیگ برتر فوتبال دانشجویان مازندران راه اندازی می شود