مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 12:252021-06-21سياسي

خط خبری شبکه های معاند در انتخابات/ از تحریم تا فحاشی


رسانه های معاند و شبکه های ماهواره ای فارسی زبان که از چند ماه پیش هجمه هایی را علیه انتخابات وارد کرده بودند، پس از مشخص شدن رییس جمهور منتخب دور جدیدی از حملاتشان را آغاز کردند.

- مجله فارس پلاس؛ حمزه ناجیان: ستاد انتخابات کرونا و تبلیغات  منفی دشمن و کارشکنی ها و اختلالات روز انتخابات، مردم به پای صندوق های رای آمدند و مشارکت 48.

8 درصدی را رقم زدند.

در این میان عملکرد رسانه ها و شبکه های ماهواره ای فارسی زبان در روزهای پیش از انتخابات، حین برگزاری و پس از مشخص شدن آرای ریاست جمهوری قابل تامل است.

* پیش از انتخابات از ماه ها پیش از انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، رسانه های معاند و کاربران آن ها با راه اندازی کمپین #نه_به_رای تلاش کردن تا مشارکت را پایین بیاورند.

  همزمان با پوشش کامل این کمپین، این رسانه ها و خبرنگارانشان در فضای مجازی، چهره هایی که مردم رو به شرکت در انتخابات ترغیب می کردند را مورد هجمه قرار می دادند.

این وظیفه بیشتر بر عهده دیگر شبکه انگلیسی یعنی من وتو محول شده بود.

  * حین انتخابات * ترفندی برای القای خلوتی روز جمعه در روز انتخابات نیز تمام رسانه ها سعی کردند که انتخابات قریب به 50 درصدی ایران آن هم در شرایط سخت تحریم، کرونا و بی تدبیری در برگزاری را بی ارزش نشان دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط خبری شبکه های معاند در انتخابات/ از تحریم تا فحاشی

خط خبری شبکه های معاند در انتخابات/ از تحریم تا فحاشی