مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 11:252021-06-21سياسي

بررسی گزارش دو کارگروه آسیب شناسی حوزه های حج و زیارت


درنشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، گزارش کارگروه های بررسی وظایف سازمان حج و زیارت در اربعین و امور کارگزاران بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو سازمان حج و زیارت امروز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی تشکیل و گزارش کارگروه های بررسی وظایف سازمان حج و زیارت در اربعین و امور کارگزاران ارائه شد.

در این جلسه داود باقری مسئول هماهنگی دبیرخانه کارگروه های 20 گانه بازنگری فرآیندهای اجرایی در حوزه حج و زیارت و حمید رضا محمدی و سعید کوزه گران مسئولان کارگروه های بررسی وظایف سازمان حج و زیارت در اربعین و امور کارگزاران گزارش داده و تصریح کردند: در جلسات کارشناسی که با حضور صاحب نظران این حوزه ها برگزار شد ضمن اصلاح فرآیندها، ارتقا و تسهیل در خدمات ارائه شده در مجموعه حج و زیارت با ارائه راهکارهای جدید مورد نظر بود.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین حمید احمدی رییس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین از بررسی ها و برنامه ریزهای انجام شده برای اربعین امسال با توجه به شرایطی که شیوع بیماری و سازمان حج و زیارت در بخش های فرهنگی و ثبت نام و اعزام زائر تاکید کرد و با یادآوری ابعاد این رویداد عظیم مردمی که با حضور ملیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی گزارش دو کارگروه آسیب شناسی حوزه های حج و زیارت

بررسی گزارش دو کارگروه آسیب شناسی حوزه های حج و زیارت