مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 11:102021-06-21سياسي

نقش آفرینی بسیج اساتید در پاسخگویی به نیازهای علمی و پژوهشی جامعه


مرکز بسیج اساتید وزارت علوم، در بیانیه ای به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت دکتر چمران و روز بسیج اساتید بر نقش آفرینی بسیج اساتید در پاسخگویی به نیازهای علمی، - به نقل از وزارت علوم، مرکز بسیج اساتید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بیانیه ای به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید منتشر کرد، متن بیانیه به این شرح است؛ بسم الله الرحمن الرحیم یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم (آیه 7 سوره محمد) (ای کسانی که ایمان آورده اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می کند و گام هایتان را استوار می دارد.

) اگر چمران را به عنوان آمیزه ای از توحیدمداری و دیانت، بصیرت و آگاهی اجتماعی، توانمندی و اعتلای علمی، اخلاق محوری و احساس مسئولیت تؤام با مجاهدت خالصانه و صادقانه و در یک کلمه الگوی استاد انقلابی و متدین بدانیم، سالروز شهادت این شهید بزرگوار فرصتی مجدد در بازخوانی بایسته های یک استاد انقلابی است.

استاد بسیجی عنوانی است کوتاه، برای فهرست بلندی از فضایلی که بایست یک عالم عامل بدان آراسته باشد، روشنگری که بدون چشم داشت از خلق مداوم در پی ترسیم کلمه و مسیر حق است، امیدآفرینی که سدی مقاوم در مقابل هجمه هویت زدای غرب و شرق است، و مبارزی که مدادش مؤید دم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی بسیج اساتید در پاسخگویی به نیازهای علمی و پژوهشی جامعه

نقش آفرینی بسیج اساتید در پاسخگویی به نیازهای علمی و پژوهشی جامعه